Wet n wild göz kalemi :

Herkese yeniden merhaba. Bugün bahsetmek istediğim wet n wild kalemleri... Bana yakışacağını düşündüğüm renkleri seçtim. Aslında her göz kalemi gözümde sabit durmadığı için göz kalemlerinde seçiciyim. Bunu da öyle rastgele olarak denemek istedim. Gelelim hangi rengi seçtiğime...





















İsimleri ise...




















Şimdi ise size swatchlu halini göstermek istiyorum.




















Renkleri bu şekilde. Sürümü kolay ve yumuşak. Ancak bu yumuşaklık birazcık kırılmalara veya deformelere yol açabiliyor. Uygun fiyatlı ürün arayışındaysanız öneririm. Severek kullanıyorum.

Sevgilerimle...










Yorumlar

  1. bronzed rengine bayıldım fiyatı ne kadardı hatırlıyor musun :)
    blog:senbenvehayatblogspot.com
    inst:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyeydi. İndirimsiz 7-8 lira olması lazım indirim dönemlerinde 5 tlyede iniyormuş. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar