Az ürünle bitenler #3

Herkese merhaba. Bugün sizlere bitenler konu başlığı altında az da olsa bitirdiğim ve çöpe gidecek olanların yazısını yazacağım. Bu yıl benim için bereketli bir ay olarak geçiyor , aldığım ürünler bana bir hayliiii yetiyor. Bu da benim yeni ürünlerle tanışmamı kısıtlıyor. Ben de bitmesini istediğim ürünleri göz önüme koyarak yavaş yavaş bitirmeye başladım. Bir sonra ki yazımda project pan'den bahseceğim.




Tester gönderilenlerden başlayayım. Solda ki Flormar'ın advice serisinden çift bazlı göz makyaj temizleme suyu. Bu kadar berbat çift bazlı bir ürün daha kullanmadım. Gözünüzde ki yağı arındırmak için en az 2-3 kez temizleme ihtiyacını duyuyorsunuz. Hepsinden önemlisi gözümü aşırı yaktı içini döküp temizledim. Zira poşetin içine akıyordu. Ürün için ; buraya tık tık

Ortadaki yine bir Flormar'ın toniği. Bu toniğin testerını kullandığımda 'aman yarabbi ne güzelmiş!' diyerek siparişini vermiştim. Kullandıkça yüzümü haddinden fazla yağlandırdığını , o yağ hissinin yüzden bir türlü gitmediğini anladım. Ve tabiki memnun kalmayarak testerını da tam boyunu da bitirdim. Ürün için ; Buraya tık tık

Ayrıca Advice serisinden en beğendiğim ise tester çöpünü bulamadığım için link vererek anlatacağım yüz temizleme jelinden bahsedeceğim. Hassas ciltlere uygun, kiri ve siyah noktayı güzelce temizliyor. Bu serinin en güzel en başarılı ürünü bu. Ürün için ; Buraya tık tık

Sağda ki ise Equal'in bir erkek parfüm tester'ı. Sözlüm için bunu deneyebilirim , gayet fresh bir kokusu vardı.






Bir başka ürünüm bir çöpe gidenlergilden. :) She'nin artık satışı ülkemizde yok diye biliyorum. Yıllar önce bir derginin içinden hediye olarak çıkan bu ürünü ne yazık ki bitiremedim. Çünkü yapısı bozuldu , jumbo kalem olduğu içinde jumbo kalemlere özel olan açacaklar bile açamadı. Saçma sapan bir hal aldığı için çöpe gidiyor.














Yine bir çöpe gidecek olanlardan ise Avon body whip'i. Bu ürün gardenia kokulu. Mis gibi kokuyor. Yapısı bozulmaya müsaitmiş diyerek pekte üzülmediğim bir ürün. Ne zamandır bitsin diyordum , kısmet çöp olma yolundaymış. Bir daha almayacağım değil, alamayacağım satışı kalktı çünkü.


















Soldaki duş jelini Trendyol alışverişimi okuyanlar bilir. Okumayanlar için ; Buraya tık tık 
60 mL 'lik bu ürün kısa bir sürede bitti. Argan yağını duş jeli için ağır buldum. Daha büyük boyu da var. Bir daha almayacağım. Sağda ki ise Watsons'un kivili duş jeli. Sanıyorum ki artık bundan yok, olsaydı alırdım.

Benim ufak bitenlerim böyleydi işte. :) 

Yorumlar

  1. avon kremi eskiden kullanmış olabilirim çok takıdık geldi aynı kremse bendeki de kısa zamanda bozulmuştu :)

    YanıtlaSil
  2. bitenler, bozulanlar, atılanlar... olayın en güzel yanı yeniden "alışveriş" ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar