Pastel pudra inceleme :

Herkese yepyeni bir günden merhaba! Bugünün konusu pudra. Aslında severek kullandığım bir marka olan Pastel, pudra konusunda beni çok şaşırttı. Zira kendisinden nefret ettim. Bir pudra hiç mi örtücülük sağlamaz öylece kalıp gibi mi durur? Vallahi öyle de duruyor. Hadi gelin fotoğrafını bir görelim.

















Pudranın dış ambalajı bu şekilde. Dıştan albenisi olan bir ürün olsa da sürümünden toz toz dökülüyor , yüzde kalıcılığı dahil kapatıcılığı da yok. 

















Ortasında hafiften oyulmalar olmaya başladı bile. Bir an önce bitsin de başka pudralar denemek istiyorum. 

















Hakkında söyleyebileceğim daha fazla bir şey yok. Benim rengim 401, içindekiler kısmını merak edenler olur diye de arka kısmını da çektim sizlere. Kesinlikle bir daha almayacağım bir ürün oldu. Ve dahası hayal kırıklığı...
Ürünü incelemek için ; Buraya tık tık 
Benim için önereceğiniz pudra var mı? :) sevgilerimle...

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    Bende bir kaç kere iyi olmadığını duymuştum demek ki doğruymuş :) Sana pudra tavsiyem Kryolan Pudra seveceğini düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sevmedim çok vasat :( Teşekkür ederim deneyeceğim. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar