Beauté des lèvres lip balm mercek altında :

Herkese merhaba. Bugün sizlere sormuş olduğum lip balmlardan Beauté des lèvres ' i tanıtacağım. Öncelikle bu markanın serisinde Tropical, Frambuesa , Fruta de la pasion, papaya, tuttı fruttı, cereza ve kiwi isimlerinde bir çok güzel kokan serisi var. Bendekiler ise 3 tane ; Tropical , frambuesa ve Fruta de la pasion isimlerindekiler.
Gelelim benim bunları nasıl temin ettiğime...
İsveç'ten Finlandiya'ya bir gemi yolculuğuyla gittiğimde geminin içinden satın almıştım bu güzellikleri. :) Evet ulaşılması biraz zor bu ürünlere ama Türkiye'de ki bir çok lip balm buna denk gösterilebilir. Sadece Türkiye'dekiler bunlar kadar şirin değil. :)




















Benim seçtiklerim işte bunlar. Dış kapları oldukça şirin ve çekici. :)



















------------------------------------------------------------------------------------------------
İçleri ise bu şekilde. Solda ki daha çok hafif meyveli kokuyor. Ortadaki tam bir nefis frambuaz kokusu. Dudakta sürüldüğünde bile kokularını kaybetmeme gibi bir özelliği de var. En sağdaki ise dudakta hiçte orada durduğu gibi mavi durmuyor. Kokusu yaban mersini ve meyve kokulu. Yapılarından çok memnunum. Yapış yapış hissi vermemekle beraber uzun süre nemliliği kalıyor.
Ayrıca 15 mL olması da artı puan kazandırıyor. Üstte de belirttiğim gibi Finlandiya ' dan aldığım için nereden alacağınızı bilemiyorum. Buraya tık tık Buradan ise ürün çeşitlerine ve fiyatlarına bakabilirsiniz.

Sevgilerimle... :)

Yorumlar

  1. yaban mersinli olanını denemek isterdim ne yapalım biz de buradakilerle idare edeceğiz :(
    blog:senbenvehayatblogspot.com
    ins:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller ama çoğu ürün bunlar gibi sadece dışları çekici :)

      Sil
  2. Mavi olanını ben de Rusya'dan almıştım. Çok severek kullandım. takip ediyorum ve benim bloğuma da beklerim http://bengetirdimsizibuhale.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi :) Tabiki bende geliyorum , hoşgeldiniz , sevgiler. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar