Glosslarım ve Lip balmlarım :

Herkese yoğun bir günden merhaba! Bir okuyucumdan ' glossların ve lip balmlarını gösteren bir post hazırlar mısın?'  diye bir mail aldım. Hatta daha sonra favori lip balmların neler diyen bir kişi daha oldu. Bende fikir vermek amaçlı bu postu hazırlıyorum. Şimdi glosslarıma ve lip balmları koyduğum sepete ve ürünlere bir bakalım. :)


Evetttt, benim glosslarımı ve lip balmlarımı tuttuğum sepet böyle. :) Bana mail atıp bir kaç ürünü tanıtmamı isteyenler gibi sizinde istediğiniz bir ürün var mı ? Lütfen yorumlarda belirtin. Bir kaç güne yazısını yazacağım. :) Sevgiler.

Yorumlar

  1. çiçekli kaptaki lip balm mı evetse onun yazısını yazarmısın ambalajına
    bayıldım :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Hemen yazısını yazacağım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş kutusu bende merak ettim şimdi:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazısını yazıyorum blogumdan okuyabilirsiniz. :)

      Sil
  3. Rival De Loop markasının intensive lip care ürününü ve pastel ürününü yorumlayabilir misin. Çok merak ettiğim ürünler kendileri.
    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yorumlarım. İlginize teşekkür ederim , sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar