Rival de Loop İntensive Lip Care inceleme :

Herkese iftar öncesi merhaba! :)
Bugün istek üzerine gelen Rival de Loop'un lip care'i hakkında düşüncelerimi yazacağım. Bu ürüne ben 5 ay önce Rossmann'dan 1,99 tl'ye severek almıştım. Aslında ilk gördüğümde bu ürün hakkında hiçbiiiiirrr bilgim yoktu. Yani ürünün güzel çıkması tamamen şans eseri. Zaten Rival de Loop'un a dan z ye bir çok ürününü denediğim için bu üründe beni yanıltmadı. 



Ürünün dış görünümü böyle. İsminde de geçtiği gibi yoğun yapılı bir ürün. Hiç bir şekilde renk vermiyor ama çok güzel bir şekilde onarıyor. Ben oldukça faydasını gördüm. Dudağımda uçuk çıktığında bile kullandığım uçuk kremi dışında bu ürünü de kullandım. 


















Üstte duran dudakta biraz daha yayılmış hali ve altta duran ise ürünün içi. 


















10 mL'lik dolu dolu bir ürün kendileri. İçindekiler kısmı da aynen bu şekilde. Dediğim gibi renk vermemekle birlikte güçlü bir koruma veriyor. Fiyatını ise 4 ay önce 1,99 tl'ye almıştım. Gerçekten benim aldığım fiyat komiğe kaçıyor. :) Bu fiyata bu ürün şahane. Esas fiyatını hiç hatırlamıyorum , bence bir şans verilmesi gereken bir ürün. Söylemeden geçemeyeceğim her ürün herkeste aynı etkiyi vermeyecektir unutmayınız.!
Sevgilerimle...

Yorumlar

  1. 1,99a dudak bakımı yapmazsam eğer döverlerki beni :)
    harika paylaşımınız için kocaman teşekkürler ne zamandır böyle bir dudak bakım ürünü bakınıyordum ama herkes sağolsun aynı ürünleri yazıp durduğu için güvenemiyordum
    hem farklı bir ürün hem rival de loop bayramda ziyaretimde alınıcaklardan oldu kendisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann (rival de loop) aşığı olarak bir sizi bir kendimi görüyorum. :) Dediğiniz gibi herkes kamu spotu gibi aynı yorumlar aynı ürünler illallah gelmişti. :) Kesinlikle bakmalısınız umarım indirimde yakalarsınız. :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim bu yazın için :)
    Uzun zamandır Rossmann'da görüp de almaya cesaret edemediğim bir üründü. En kısa zamanda gidip alıp deneyeceğim. Umarım benim dudaklarımı da çok güzel bir şekilde onarır.
    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım aynı onarımı alırsınız. Kocaman sevgiler :)

      Sil
  3. güzel yazı için teşekkürler bende bloğa beklerim

    YanıtlaSil
  4. Elime alıpta bıraktığım bir ürün... Pişman oldum hemen gidip bulsam mı diye düşünüyorum şuan :))) Rival de Loop ürünlerine bayılıyorum ben de, hem uygun fiyatlı hem de memnun eden bir marka... İncelemen için teşekkürler tatlım :)

    http://gozdebirkardesler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öneriyorum canım :) Ben teşekkür ederim kocaman sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar