The Body Shop Alışverişim :

13 gündür beklediğim kargom ancak dün sabah elime ulaştı. Bende yazısını bugün yazabildim. Trendyol'un sitesine The Body Shop'a özel 3 al 2 öde kapmayası ve kargo ücretsiz kampanyası vardı. Ben hiç kaçırır mıyım ? :) Hemen verdik siparişleri...
Geçelim neler aldığıma.


















Çok şirin küçük bir kutuda geldi. 



















2 duş jeli ve 1 body butter aldım. Duş jellerinin ikisi de ayrı ayrı küçük poşetlere sarılı olarak gönderilmiş. Body Butter' da ise herhangi bir akma olmamış. Gayet düzgün bir şekilde gönderilmiş. Soldaki madagascan vanilla flowers olarak geçiyor. Kokusu yazdığı vanilyalı, hafif şekerli bir kokusu var. Ortadaki argan yağı içeriyor. Kokusu misss misssss :) Çok memnun kaldık. Yanındaki ise body butter'ın duş jeli. Duş jeli de argan yağı içeriyor ve duş jeli de harika kokuyor. 
Duş jelinin fiyatı 4.99 tl ve body  butter'ın fiyatı 9.99 tl'ydi. 3 al 2 öde kampanyası olduğu içinde toplam 15 tl ödedik. Bence gayet güzel ve uygun fiyatlı bir alışveriş oldu.
Kendinize güzel bakın. Sevgilerimle... :) 

Yorumlar

  1. güle güle kullanın süper bir alışveriş olmuş :)
    bide kargo ödememişsiniz bende üye oluyorum hemen böyle imkanları kargosuz alışveriş sunuyorlar madem aradada olsa kaçırmak istemiyorum bundan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Arada sırada bazı markalara özel kargo ücretsiz , 3 al 2 öde , 1 alana 1 bedava gibi çok güzel kampanyalar olabiliyor, bence de üye olun! :)

      Sil
  2. Trendyol'un en olumsuz yanı tabii ki kargoyu iki haftada yollamaları :) Ben de vanilyalının iki tane vücut spreyini aldım. Fiyatlar çok uygun güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Normalde başka siparişlerim 5-7 gün arası geliyordu. Siteye 2 kez mail attım stoklarında ürün olmadığını beklediklerini söylediler. 13. günde geldi. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım body butter için ben de keşke görseymişim kampanyayı dedim :(
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kampanyalar oldukça artık blogumda duyuracağım. Geç oldu ama sağlık olsun. :) Teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar