Mayıs Ayı Favorilerim :

Herkese yepyeni bir günden merhaba! Mayıs ayı benim için hemen hemen her yıl çok bereketli olarak geçer. Bu yıl öyle olmadı. Dedemi kaybettim... Çokça ağladım, fazlasıyla gülemedim. Bu zor günlerimde yanımda olan ailem ve söz verdiğim insan ; biricik sözlüm yanımda oldu. Onlara teşekkürümü inanın nasıl ederim bilmiyorum. Siz de ağlarken yanınızda olanın kıymetini bilin. Onları hiç kaybetmeyin deyiiiip bu anlamlı ve duygusal konuşmayı bırakıp mayıs ayı favorilerime başlıyorum.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
İlk olarak çok severek giydiğim favorim olan bir ayakkabıdan başlayacağım.


















Ayakkabım Pelininayakkabıları.com'dan. Benim ayağım normalde 35 olduğu halde 36 çok hafif bir boşlukta olsa ayağıma oldu. Çok severek kullandığım bu ayakkabı diğer aylarda favorim olacağa benziyor. :) Ayrıca bu sitede 35 numara ayağa görede ayakkabı var. Yaşasın 35 numara ayakkabı üreten firmalar! :)

















Bir başka favorim ise dudak ürünleri... Aslında birden fazla dudak ürünü favorim var ama bunlar en favorileri. :) * Solda gördüğünüz I love 'un hindistan cevizli lip glossu. 15 mL 'lik bu ürün oldukça uzun süre gidiyor. Kokusu mükemmel! Abartmıyorum gerçekten çok güzel. Işıl ışıl bir görüntü veriyor , renksiz yani. * Diğeri ise Essence'ın herkesin bahsettiği 53 numara all about cupcake. Adı gibi cupcake kokuyor. Sürerken insanın ısırası geliyor :) Doğal bir pembelik veriyor. Bu ay ikisinide severek kullandım.

















Göz ürünlerinde ise kalem seçmedim çünkü elime gelen kalemi kullanıyorum. Herhangi bir favorim yok. * Farlar ise solda gördüğünüz Rival de Loop'un 9'lu farı. İçinde minik minik ışıltılar var ancak düğünden çıkmış gibi durmuyor. Benim severek kullandığım birazcık oyulmuş olan kahverengi. Bu paletin içinde 2 aplikatörü ve aynası var. Fiyatları ise indirimde 5.99 tl 'ye kadar düşüyor. 
* Sağda ki ise bir tekli far. Yine bir Rival de Loop ürünü. Mat serisine ait sanırım. Çok severek kullandığım bir mürdüm tonu.

















Ten ürünü olarak bir bronzer , concealer ve fondöten seçtim. Fondötenim Rival de Loop'un stay long fondöteni. Rengim ise 01 vanilla. Tenimle güzel bir adaptasyon yaşıyor. Uzun süre kalıyor mu derseniz ise evet vaad ettiğini yapıyor. Bunu da bu ay severek kullandım.
* Concealer'ım Pastel'in 03  numarası. Bu renk tonları aslında bana koyu geliyor ama ben diğer concealer'larımla açarak kullanıyorum.
* Bronzer'ım Essence açık tenlilere özel çıkarttığı bronzer'ı. Bende ki rengi 10 sunkissed. İçinde belirgin ışıltılar var , tende ki duruşunu sevdiğim için bu ay hep bunu kullandım.

















Son favorim Oriflame'nin My Red parfümü. Koku tanımı kırmızı yasemin çiçeği olarak geçiyor. İnanılmaz cüretkar ve modern, inanılmaz kalıcı bir koku. Adım attığınız her an bu koku etrafa yayılıyor.Katalog fiyatı 93,50 tl.
Benim mayıs ayı favorilerim işte bu kadardı. Aralarında sizlerin de severek kullandıklarınız var mı ?

Yorumlar

  1. Ayakkabıya bayıldım gül :) Ben de bloğunu takibe aldım yeni postlarını bekliyorum :)

    ataleofbeauty.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabılarını çok beğendim canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , ayağıma göre ayakkabı bulmak çok zor oluyor. :)

      Sil
  3. Ayakkabılara bayıldım güle güle kullanın :)
    Bana da beklerim takipteyim
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , hoşgeldiniz. :) hemen geliyorum :)

      Sil
  4. öncelikle allah rahmet eylesin dedenize başınız sağolsun,
    sonrasında rossmann aşığı olmanız benim gibi tek kelimeyle kendimi yanlız hissediyordum çok mutlu oldum benim gibi biri daha var diye :)
    rossmannın şu tekli farklarını merak ettim neden denk gelmedim anlamadım üzüldüm kocaman :(
    o 9lu farları en az 10 kere aldım bıraktım evdekileri bitiricem kendime söz verdim ama gördüm genemi dayanamıcam diyorum :)
    hepsini güle güle kullanın
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz sağ-olun , amin. Çok düşüncelisiniz teşekkür ederim.
      Rossmann'a her girdiğimde birşey alıyorum, işime yaramasa bile , nedendir bilmiyorum bana çok farklı güzel geliyorlar. Deneyesim geliyor direk :) Far için çok üzülmeyin indirim standından bulmuştum yani tamamen bir rastlantı :) 9lu farlar içinse ben memnunum.Gördüğünüzde ürünün bir swatchunu yapın ya da ben yapıp size mail atabilirim. Nasıl isterseniz. :) Teşekkür ederim , benden de kocaman sevgiler.

      Sil
    2. bayram indiriminde gidip mutlaka bakıcam :)
      ama benim gibi merak edenler için farların renklerini gösterbiliceğiniz minik bir resim eklerseniz benim gibi merak edenlerinde merakları geçmiş olur :) şu mat fara resmen bayıldım hatta ıslatıp fırçayla sürülse mükemmel bir eyeliner bile olur tek başına ne hayaller kurdum şimdiden
      eğer yok derlerse şubede gidin deponuzu karıştırın istyorum banane demeyi planlıyorum :)

      Sil
    3. İkisininde swatchlu halini fotoğraflayıp birazdan yayınlayacağım. :) hahahahh bazı çalışanlar aksi oluyor umarım size denk gelmez. :)

      Sil
  5. 35 numara mıı :O ne şanslısın kız minnacık ayaklar bizim gibi deve değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Ay estağfurullah çoğu zaman minnacık ayaklar dert oluyor ayakkabı ararken :)

      Sil
  6. canım öncelikle başınız sağ olsun, rabbim kabir rahatlığı versin ... artık bende bu güzel blogun takipçisiyim :)

    YanıtlaSil
  7. başın sapolsun blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. blog dünyasına yeni katıldım desteklerinizi bekliyorum cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin siz sağ-olun. Teşekkür ederim hemen bakıyorum. :)

      Sil
  8. Umarım artık gulersin. Blogumda hayırlı olsun. Beni takibe almışsın teşekkür ederim. Hemen geldim.ben de seni takibe aldım canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dileğiniz için. :) Hoşgeldiniz

      Sil
  9. rival de loop ürünlerini ben de severek kullanıyorum fondotenine de bakacağım :)
    ayakkabıya bayıldım bu arada :)
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kaliteli ve uygun fiyatlılar çok sevdim çok! :) Teşekkür ederim , küçük ayak sorunu olanlar için ben memnun kaldım siteden. :)

      Sil
  10. Güzel bilgiler için teşekkürler. Oriflame yeni temsilcisi olarak ilk fırsatta parfümü deneyeceğim. iadeyi ziyarete geldim. Takipteyim. güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , hoşgeldiniz. Bakın derim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar