Markafoni - Trendyol - Limango Alışverişim ;

Herkese merhabaaaaa.... :) Bugün enerjim yerinde nedeni ise 12 gündür stoğu bekleyen siparişim kargoya verilmiş. Bende bugün size 3 farklı siteden yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim. Birincisi Limango. Biliyor musunuz bilmiyorum ama Limango artık satışta değil. Oysa severek alışveriş yaptığım bir siteydi. Çok şanslıyım ki ben sipariş verdikten sonra 'siparişinizi en kısa zamanda size ulaştıracağız.sitemiz kapatıyoruz' gibi bir mail geldi. Neyse siparişim 3 gün içinde geldi. Gelelim ne aldığıma...



















Aldığım cüzdan Lily Bloom markasının cüzdanı... Orijinal sitesinde ya da başka sitelerde fiyatları oldukça pahalı. Limango' da 30 liraya düşmüştü. Bizde ablamla bir ona bir bana aldık. Onunki daha açık tonlarda renkler. Bir de arkası nasılmış ona bakalım.


 Arkasında da bir gözü var. Oldukça kullanışlı ve çok gözlü bir cüzdan.



Buyrunuz içi de böyle... Sağ da gördüğünüz kısım aslında tren kartlığı... İçerisine tren biletinizi ve paranızı koyabiliyorsunuz. O kısım çıkabiliyor. 

Markafoni'den ne almışım , hadi ona bakalım.


Markafoni' den Emma Brooks markasına ait bir çanta aldım. 8 gün içinde elime ulaştı. 40 liraya düşen bu çantayı kaçırmak istemedim. İçi oldukça geniş , her yerinde de gözleri var. Kargo dahil 48 lira tuttu. Son olarak Trendyol'dan çok beğenerek almış olduğum ürüne geçeyim.
























Trendyol'dan Trend markasına ait bu tuniği gördüm ve inanılmaz beğendim. Ayrıca Trend markasından ne alırsanız alın kargo ücretsizdi. Çok uygun giysiler vardı. Bende kendime S bedenini ekleyip bu tuniği aldım. Fiyatı 19.90 dı. 4 gün içerisinde elime ulaştı.

Son olarak benim demek istediklerim ; sürekli online alışveriş sitelerine bakıyorum. Ve orada muhakkak üstüme uygun , beğendiğim şeyler çıkıyor. Böylesini daha uygun buluyorum ve sık sık alışveriş yapıyorum. Bir sonra ki alışverişimde Defacto, Trendyol'dan 2 alışverişimi yazacağım.
Sevgiyle kalın. :)

Yorumlar

  1. güle güle kullan canım benim hepsi biribirnden güzel :) cüzdanada ayrı bir bittim ;)

    YanıtlaSil
  2. www.bysimsar.com - Blog, Girişimler ve Etkinlikler veritabanı. Blogunuz hakkında güncellemeleri paylaşın, tanıtın ve geniş kitlelere ulaşın.

    YanıtlaSil
  3. limango son dönemlerde sürekli gecikme problemleri yaşıyordu
    markafoni yeni aşkım benimde :) çok güzel şeyler yakaladığım aldığım oluyor ama şu 7,99 kargo parası yokmu bayağı bir üzülüyorum onu vermeye:)
    sizi takibe aldım bende beklerim http://sevdaninzillisi.blogspot.com.tr/
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limango'ya üzüldüm ama gerçekten severek alışveriş yapıyordum :( Markafoni'den kargo dışında bir şikayetim yok. 5,99 kargoyu anlarım da 7,99 gereksiz bir kargo fiyatı , vallahi bende çok üzülüyorum 7,99 ödeyince bir ürünü 20 tl ödeyeceğimize 28 tl oluyor mu sana :) hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Harika bir alışveriş olmuş. Kahve alışverişi sever. Çünkü en güzel alışverişin üstüne gider :)
    Kahve yanı makyaj'da blogger dünyası listeme ekliyorum seni :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ? :) Gecenin köründe uyanıp kahve içtiğimi biliyorum ya hahahah :) Teşekkür ediyorum bende :)

      Sil
  5. çok güzel şeyler almışsın canım cüzdana bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Cüzdanı gerçekten severek kullanıyorum çok kullanışlı kaçırmayayım dedim :)

      Sil
  6. güle güle kullan:)
    iadeyi ziyaret ve takip ettim seni.

    YanıtlaSil
  7. Rengarenk cüzdan şahaneymiş cıvıl cıvıl. Blogunuz hayırlı olsun, bol takipçiniz olsun :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar