Essence bloom me up! allık mercek altında :

Herkese yepyeni bir günden merhaba! İnsanlarla fikir alışverişi yapmayı öyle seviyorum ki bence en güzel alışveriş şekli! :)
Benden sıkça duymaya alışmış olduğunuz markalardan biri olan Essence 'in bugün bloom me up! isimli koleksiyonundan allığını inceleyeceğim. Bende pek çok Essence ürünü olduğu için bugüne kadar hayal kırıklığıyla karşılaştığımı pek hatırlamıyorum. Ta ki bu allığı kullanıncaya kadar...

















Aslında herhangi bir extra kötü yönü yok. Yani renk verse kalıcı da olacak :D Evet şaka bir yana renk vermiyor bu ürün. Swatchlu halinde birazcık renk verdiğini göreceksiniz ama ben beyaza yakın tenli olduğum için çok çok hafif belli oluyor.
















Ürünün boyutu da bu şekilde. Eğer allığı çok kullanan biriyseniz bu ürünü de çok çabuk bitirirsiniz.
















Elimde ki swatchunda fazla renk vermediğini görmüş olduğunuz. Yanağımda ise eh işte tadında renk veriyor. Birazcık hüsran birazcık hayal kırıklığııı eeeee napalım gerisi can sağlığı. Sevgilerimle... :)

Yorumlar

  1. Yorumlama için teşekkürler.Dış ambalajı inanılmaz sevimli ama demek ki bu ürünü görünce es geçececeğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Hahahah aynen öyle yapın. :)

      Sil
  2. essence ürünlerini severek kullanıyorum ama iyi ki bu ürünü almamışım dedim çok sag ol yorumlarına dikkat etmek lazım :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince ürünleri tanıtırken belli bir mühlet kullanıp öyle incelemeye alıyorum. :)

      Sil
  3. Denemek istediğim bir üründü ama almam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında renk verse gerçekten hoş ve tatlı bir ürün :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar