Beautyjoint.com Alışverişim : 

Herkese yeniden merhaba! :)
Anlatacağım site bir çoğunuzun duyduğu bir online alışveriş sitesi. Türkiye dahil bir çok ülkeye gönderimi var. Türkiye- gümrük ikilisini baz alırsak yurtdışı siparişleri Türkiye'ye girişlerinde çok riskli. Benim sizlere önerebileceğim ürün sayısını az ve düşük fiyatlı olarak tutmak olacak. Çünkü ürünün gümrüğe takılma, gelecek olan kutunun üstüne hediye(gift) şeklinde yazmama gibi ihtimaller olabilir. Bunlar dışında ürünün size ulaşması birazcık şansa kalmış ne yazık ki. Bizim verdiğimiz sipariş çok şükür takılmadan elimize ulaştı. Arzu ablayla beraber verdiğimiz siparişin içinde bir hayli ürün vardı. Ortalama 20 gün içerisinde geldi. Sadece bir ruj kökünden kaynaklı sağlam gelmedi. Kutuda allıklar, rujlar, elf'in bir fırçası ve concealerlar vardı. Hepside sağlam geldi. Geçelim ürünlere... :)

















Bizim ablamla aldığımızın ürünler bu şekilde. Diğer ürünler Arzu ablada olduğu için gösteremeyeceğim. Ve ayrıntılı fotoğraflarla inceleyelim.

















Elf allıkların sağdaki krem allık soldaki ise toz sıkıştırılmış allık. Bunları ablam kullandığı için benim pek bir yorumum yok. Sadece arada sırada krem olanı kullanıyorum ve ben krem olanını şiddetle öneriyorum. Ablam ise toz olanın tozutmadığını , fırçaya iyi geldiğini söylüyor. İlgili linklerden inceleyebilirsiniz. 
Krem allık ; http://beautyjoint.com/face/blusher/e-l-f-studio-contouring-blush-bronzing-cream 
Toz allık ; http://beautyjoint.com/face/blusher/e-l-f-studio-contouring-blush-bronzing-powder

Tanesi 3,99 $ yani türk lirası ile ; 10,68 tl

















Elf'in likit gloss'u ve KleanColor markasının eggbomb balm'ı.
Elf'in gloss'unun rengi çok güzel bir kahvelik veriyor fakat dudaktaki duruşu tamamen başka. Kayboluyor adeta. Ayrıca kokusu naneli bu glossa hiç yakışmış mı yahu ? Memnun kalmadım. Fiyatı ; 1,99 $ yani türk lirasıyla  5,31 tl ye tekabül ediyor.
KleanColor eggbomb balm ise ; kokusu portakallı.Dudakları oldukça güzel nemlendiriyor. Nemlendirmesini  ise uzun süre koruyor. Eos'lara benzetilmiş. Bence gayette olmuş. Fiyatı : 1,99$ --- 5,31 tl

















Renkleri bu şekilde. KleanColor scrambled 2 numara, Elf brownie points.




















Son ruj ise yine bir Elf'in ruju. Biraz bozuk olan dediğim buydu. Oldukça güzel bir rengi var , ambalajı dışında sevdi ablam. Fiyatı ; 1.99$ --- 5,31tl 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Son olarak demek istediğim (burayı renkli yazacağım ) bu siteden alışveriş yaparken ürünlerin fiyatlarıyla değil yani kargonunda üstüne ekleneceğini göz önünde bulundurmanız. ÜRÜN ARTTIKÇA FİYATTA ARTAR UNUTMAYIN! 
Sevgilerle... :)

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Biraz cesaret istiyor gümrük malum :) Ama dediğim gibi minumum tutarsanız ürün sayısını birde siteye mail atıp gift yazmalarını isterseniz de hayırlısıyla bir sorun çıkmaz umarım :)

      Sil
  2. Kahverengi olan ne güzelmiş öyle :) bu güzel yorumların içinde Teşekkürler canım benim imkanım olursa bende alicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cesaret istiyor gümrük malum :) Ama dediğim gibi minumum tutarsanız ürün sayısını birde siteye mail atıp gift yazmalarını isterseniz de hayırlısıyla bir sorun çıkmaz umarım :)

      Sil
  3. ruj için üzüldüm elfin bronzerları çok başarılı bir sonraki alıverişinde denemeni tavsiye ederim
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım sanıyordum , bu kez aldım ama :) O seride bir bozukluk varmış sanırım , bir dahakine deneyeceğim öneri için teşekkürler :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Kozmetiğin hepsi güzel değil mi? , teşekkürler :)

      Sil
  5. Merhaba bende geldim bloguna güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım iade-i ziyerete geldim:)"

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullan 🙈 biraz daha pahalı markaların yer aldığı beautybay sitesi var orda kargo 16 dolardan sonra ücretsiz, bende bir alışveriş yaptım bir kaç güne elime ulaşır. O siteye göz atmanı öneririm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Umarım sorunsuz eline geçer, hemen , inceliyorum. :)

      Sil
  8. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :)
    İade-i ziyarete geldim ben de takibe aldım sizi.Umarım daha birçok kişiye ulaşır blogunuz.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Hoşgelmişsiniz diyeyim bende , çok teşekkür ederim , sevgiyle kalın. :)

      Sil
  10. Merhaba demek için uğradım. Ben hala yurtdışından online alışverişe güvenemeyen biri olarak paylaşımınız beni cesaretlendirdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :) Aslında bende yurtdışı alışverişi konusunda cesaretsizler kervanındayım ama aldığımız kişi çok methetti bu siteyi... Umarım deneyeceğiniz site, aldığınız ürünler sağ sağlim elinize ulaşır. Sevgiler... :)

      Sil
  11. çok güzelmiş ürünlerin güle güle kullan..fiyatlarıda çok uygunmuş keşke artık bu marka ülkemize gelse... blog keşif etkinliği sayesinde takibe aldım blogunu bende beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , geliyorum bloguna. :) Fiyatları gerçekten çok uygun ve kaliteliler , keşkeeee... :)

      Sil
  12. Merhaba gul beni bloguna davet etmissin seve seve geldim. Urunleri gule gule kullan. Ben bunlarin instagramda 2 katindan daha cok fiyatlara satildigini gormustum. Kargo ucreti hakkinda bisi soylememissin. Merak ettim dogrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsiniz, teşekkür ederim :) Kırmızıyla yazdığım yerde ; ürün sayısı arttıkça kargo fiyatı da artar yazmıştım ancak bu fiyatlar aldığınız ürün fiyatına göre mi belirleniyor bilmiyorum. İnstagram da pahalı olduğunu bilmiyordum :) Postta da belirttiğim gibi 3 kişi aldığımız için 20 ye yakın ürün vardı bizim kargomuz da 22.42$ dı.

      Sil
  13. Ne güzel ürünler almışsın ,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan :) Elfin ürünlerini bir türlü deneyemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , Hoşgeldiniz :) Umarım denersiniz kaliteli ürünleri var.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar