Makyaj Çantamda Ne Var ?

Herkese günaydınlar! Herkesin severek okuduğu ya da YouTube' de izlediği konu 'makyaj çantamda ne var?'. Bugün sizlerle makyaj çantamda neler varmış onu inceleyeceğiz. Çantamın içine herhangi bir şey eklemedim ya da çıkarmadım. Hemen inceleyelim.




















Çantamı ablam bana Gratis'ten almıştı. Küçük olduğu gibi içine oldukça makyaj malzemesi alıyor. Bu yönünü çok seviyorum. Sizi fazla üründen kurtarıyor. :) 
Şimdi de içine ne almış görelim.



















İçi bu şekilde.




















Yanımda solda gördüğünüz Pastel'in 24 no'lu ruju. Çok severek kullandığım bir renk. Sürmeden önce nemlendiriciyle sürmenin faydalı olacağını düşünüyorum. Zaman içinde pul pul olma yapabiliyor. Bunun için yanıma Rival de Loop'un ıntensive lip care 'ını alıyorum. Bu sayede rujum dökülme yapmıyor.Dudak kalemi olarak ise yine koyu renk rujuma uygun olanı seçiyorum. Eğer rujumun rengi koyu tonlardaysa yanıma muhakkak açık renk ruj alıyorum. Gün içerisinde koyu renkten açık renge dönmek istediğim zaman çok olmuştur. :)




















Göz ürünlerim ise bu şekilde. Emily'inin 115 numaralı göz kalemi makyaj çantamda kalmış yoksa dün onu kullanmamıştım. (En sevdiğim renk göz kalemlerinde) Gözlerim yeşil olduğu için çok uyumlu oluyoruz :) Avon'un eski farlarından snow strom'u. Çok doğal duruyor, tozutma yapmıyor. Farı uygulamak için for your beauty'nin far fırçasını yanıma alıyorum ve Avon'un esxtra lasting (uzun süre kalıcı) olan rimelini uyguluyorum.



















Makyaj çantamın son ürünleri ise ten ürünleri. Evet, yanımda 2 kapatıcı taşıyorum. Çünkü Essence stay natural concealer bana oldukça koyu geliyor. Bunu açarak kullanmam gerekiyor. Bunun içinde severek kullandığım Rıval de Loop 'la(01 no) açıyorum. Rival de Loop'u aydınlatıcı işleviyle de kullanabiliyorsunuz. Bunları yaymak içinde kalın kesik uçlu fırçamı yanıma alıyorum. Ve makyaj çantamdaki makyaj ürünleri böylece bitiyor. :) Sizin makyaj çantanızın olmazsa olmazları neler ?

Yorumlar

  1. rival de loop kapatıcıyı ben de çok severek kullanıyorum hatta yazısını da yazmıştım.01 rengini aydınlatıcı olarak yazın 03 rengini de kapatıcı olarak kullanıyorum çok da başarılı buluyorum :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    instagram:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten uygun fiyatıyla performansı takdire şayan :)

      Sil
  2. Makyaj çantan çok güzelmiş ya çok şirin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , küçük falan ama severek kullanıyorum. :)

      Sil
  3. Az ama öz ürünler 🙈 birde benim çantayı görsen her zaman azaltıp az kullandıklarımı başka yere koysamda bir bakmışım tekrar dolmuş oluyor :) bende çantamdanne var ya da ay favorileri gibi bir yazı hazırlayayım. Bana da ilham verdi yazın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bunlar bile çok geliyor. :) Kesinlikle bekliyorum postunu , hemen okuyacağımdır. :)

      Sil
  4. Takipteyim canım güzel bir yazı olmuş sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar