Rival de Loop Farları :

Herkese yeniden merhaba. Kısa bir zamanda severek takip ettiğim aynı zamanda takipçim benden Rival de Loop farlarının swatchlu halini görmek istedi. Bende onun için bu postu yazıyorum. Umarım yardımcı olabilirim. :)












İlk 6 renk yukarda , son 3 renk ise aşağıdadır. Mayıs favorilerimde de belirttiğim gibi simli ışıl ışıl bir ama yoğun sürülmediğinde düğünden çıkmış gibi olmuyormusunuz korkmayın. :) Unutmadan numarasını da belirteyim ; 01 disco fever 01












Diğeri ise mat olan. Renginin çok güzel bir mürdüm olduğunu söylemiştim. Farın içinde yazdığı gibi mat bitişli. Numarası ; 06 aubergine . Fiyatını indirim standından 2.90 gibi cüzi bir miktara almıştım.

Umarım bulunduğunuz şehirde Rival de Loop'a aynı zamanda bu ürünlerine ulaşımınız kolay olur. Sevgilerimle.

Yorumlar

  1. şu anda ekran görüntüsünü telefonuma kaydettim ki rossmanna gittiğimde unutmamak için
    çok teşekkür ederim ilginize benim gibi merak edenlerede güzel bir paylaşım oldu sayenizde.
    Tekli far tek kelimeyle bayıldığım bir ton ve mükemmel bir renk
    o siyahı azcık eyeliner fırçasını ıslatın far diyetine kullanın süper durur ben paletimde duran siyah farlarımı o şekilde değerlendiriyorum :)
    tekrar teşekkürler ilginize
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel iyi yapmışsınız ulaşmanız daha kolay olur. Ne demek sizin gibi güzel insanlar tanıyorum , yardımcı olduysam ne mutlu. :) Bugüne kadar siyah rengi öyle hiç kullanmamıştım deneyeceğim , teşekkürler. :)

      Sil
  2. tekli fara bayıldım 9'lü farın bende 02 rengi var yazısını da yazmıştım okumak istersen ( http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/2015/06/denedim-yorumluyorum-112rival-de-loop.html) bakabilirsin.
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  3. mat olan mürdüm rengine bayıldım telefonuma görüntüsünü aldım :) gördüğüm yerde alacağım bende bloğuma beklerim :)
    http://aydanindunyasiburasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulabilirsiniz, bitraz eski bir seri. :) Geliyorum hemen

      Sil
  4. Blog dünyasına yeni katıldım arkadaşlıklar kurmaya geldim bloguma beklerim :) cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar