Bitenler #2

Herkese merhaba. Yine bir kaç bir şey bitirdim ve bunları size anlatmak için çerimi çöpümü biriktirdim. :) Ben bitenler yorumunu çok faydalı buluyorum. Bilmiyorum sizde mi aynı düşündesiniz ama bir kişi bir ürünü kullanıyor ve size anlatıyor, bence bu oldukça faydalı. O yüzden bende hemen yazmaya başlıyorum.

















***Garnier'in Saf& Temiz jelini bitirdim. Bu ürünü ilk aldığım 1 hafta içinde çok sevmiştim. Berbat bir ürün diyemem. Benim sevmediğim yönü jel olduğu için çok zor arınması... Ama kötü bir ürün değildi , yüzümü güzelce temizleyip ferahlatıyordu. 



















Yapısı(yoğunluğu) bu şekildeydi. Temizleme pediyle uygulayınca daha iyi sonuç alıyordum.

















Bir başka bitirdiklerim ise krem serileri :) Soldan sağa gidecek olursak ; mavi pompalı ürünün içinde seyahate gittiğimde kullandığım bir krem vardı , kullandım bitirdim. Yanında ki Yves Rocher'in vanilyalı kremi, çok severek kullanıyorum. Sürekli aldığım bir ürün. İndirimde sanırım 5 tl 'ye geliyor. Ortada ki büyük kavanoz ise Avon'un renk düzenleyici gece kremi. Bunu annem kullanıp bitirmişti. Hakkında söz sahibi değilim. :) Yeşil kapaklı olan ; Body Care'in bamboo'lu olanı... Bunu ben Gratis'ten almıştım. Hoş bir kokusu var ama bayılmadım. Bir daha almayacağımdır. Ve en sağda ki ise Avon'un yağlı ciltlere özel küçük boy jel gece kremi. Bu kremi severek kullandım ama başka bir krem denediğim için almayacağım.



















Ve duş jeli stoğumu yavaş yavaş eritiyorum. Solda ki Avon'un banyo köpüklerinden Pink magnolia ; çok güzel bir kokusu vardı. (Avon'un banyo köpüklerinden çok memnunum kendinize en uygun olanı deneyin derim) Başka serilerini denemekteyim ancak bunu da alabilirim. Hobby'nin duş jeli ise krem formundaydı. Kokusu çok fazla kimyasala dönüktü. Beni çok rahatsız etti. Köpürmesi güzeldi ama koku sorunundan almayacağım. Son olarak Oriflame Discover serisinden Santorini (yunanistan adalarından biri) beni hiç memnun ettiremedi. Sonuna kadar kullanamadan el sabunu işlevi gördü. İncir kokusu beni çok rahatsız etti. 


















Son bitenler ise parfümler. Parfümü hayatından bir an olsun eksik etmeyenlerdenim. Koku konusunda biraz hassasım baharatlı kokuları ve çiçeksi kokuları genelde tercih ediyorum. Solda ki Avon Rare pearls parfümü ; oldukça nostaljik güzel bir kokusu var. İndirimde 35 tl'ye düşüyor. Alacağımdır. Ortada ki Bargello(DP parfümler gibi doldurma parfüm) kokusu beni çok rahatsız etti çiçeksi yoğun bir koku olarak geçiyor. İlgili linkleri vereceğim. 
50 mL olanı : http://www.e-bargello.com/154-brlacoste-cglassic
100 mL olanı : http://www.e-bargello.com/154-brlacoste-cglassic-1
Ve Avon Perceive parfümü ; çok hoşuma giden bir parfümdü. 30 mL olduğundan mıdır benim çok kullandığımdan mıdır nedir hemen bitti. Bir daha kesinlikle alacağım. Çiçeksi fakat biraz ağır bir parfüm. 15 tl'ye düştüğü de oluyor.
Eveeeet, benim bitenlerim bu kadardı siz neler bitirdiniz ? :)

Yorumlar

  1. Garnier'in ürününü erkek arkadaşıma aldım bende kullanıyor, memnunmuş :)

    Perceive den ona alırken kendime de alacaktım ama ağır gelir diye almadım. Tkerar aklıma geldi şimdi burda görünce imza kokulardan geliyor hep bana nedense bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier eh işte fena değil , daha iyilerini kullandım. Perceive gerçekten güzel severek kullandım, yenisini sipariş edeceğim. :)

      Sil
  2. Perceive'in kokusu gerçekten benim de aklımda çok uzun zaman önce koklamama rağmen akılda kalıcı ve çok hoş bir koku:-)inceleme için çok teşekkürler arkadaşım eline sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perceive'i seviyorummmm! :) Ben teşekkür ederim , sevgilerimle :))

      Sil
  3. Garnier temizleme jelini çok beğenerek kullanmıştım, kokusu, ferahlık duygusu çok iyiydi. Paylaşım için teşekkürler canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette ki ciltten cilde değişecektir. Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Merhabaaa :) Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim :))
    sizleriizliyorum.blospot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Ne çok ürün bitirmiştin :) ben pek makyaj Yapmıyorum ama makyaj bloglarını incelemeye bayılıyorum ;) takipteyim

    YanıtlaSil
  6. baya parfüm bitirmişsin :) avon jel kremi bende sivilce yapmıştı senin sevmene sevindim :) yeni ürünler gelsin o zaman
    blog:senbenve hayatblogspot.com
    inst:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüme karşı zaafım var bittiklerinde üzülsem de hemen yenilerini alıyorum. Yeni ürünler geliyooor :)

      Sil
  7. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak hediyeli ayrıca bir de çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar