Sephora alışverişim :

Herkese yeniden merhabaaaa!

Uzun bir süredir Sephora' dan bir şeyler alabilmeyi bekliyordum taa ki o güne o kadar. :)

Evet sonunda bende Sephora' dan ürünlerime kavuşabildim. Mutluyum. O halde derhal başlayayım.




Ve aldıklarıma geçiyorum. 




 Benim Sephora'dan seçtiklerim biri mat diğeri gloss serisiydi. 





Sağdaki gloss serisi ismi N11 serisinden love letter-glossy olarak geçiyor. Soldaki ise mat serisi R19 serisinden Charmer-cream.
İsimlerinden de belli olduğu üzere glossy olarak geçen ruj, tamamiyle gloss hissi ve yumuşaklığı veriyor. Oldukça parlak doğal bir duruşu var. Mat olan ise kremsi ve ipeksi yapısıyla benden tam puan aldı. Ve hatta kapakları dahi birisi mat diğeri parlak bir duruşu var. 
Fiyatları ise indirimde tanesi :10 tl 'ye aldım.
Aşkla, sevgiyle kalın. Hoşçakalııııınn :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar