Kitap alışverişim :

Kozmetik sevmeyip kitap severlere gelsin bu posttum ey ahali! :)

Şaka bir yana kozmetik dışında kitaba da ilgim olduğunu biliyor muydunuz? Neyse bilmiyorsanız da öğrendiniz. Öncelikle kitaplara olan ilgi tarzım şiir kitapları, aşk romanları ve polisiye tarzı. Nerede bu tarz kitap görsem kendimi almaktan alıkoyamam. Birisi Kitapyurdu.com 'dan diğeri ise Carrefoursa' dan gezerken indirimde bulup aldım. Hemen Kitapyurdu'ndan aldığıma geçelim.


Sağdaki ''Beyaz Yalan'' isimli kitabı Kitapyurdu'ndan satın aldım. KitapYurdu'ndan her alışverişinizde puan kazanıyorsunuz. Daha sonra o puanlar biriktikçe puan kataloğu kısmından bir çok kitaba puanınızla satın alma fırsatı yakalıyorsunuz. Ve hatta puanlarınızla kargonuzu dahi ücretsiz hale getirebiliyorsunuz. Bende puanlarımın 380 olduğunu görünce hemen puan kataloğuna girdim ve bu kitabı sepete ekledim. Yanında da kalan puanlarım ile 2 kitap ayracı ve bir de buzdolabı magneti satın aldım. Kargom da sıfırlandığı için ben 2 kitap ayracı, 1 kitap ve 1 buzdolabı magnetine 3 tl ödedim. OLDUKÇA hesaplı bir alışveriş oldu benim için. Eeee , mutluyum. :)

Ayracım ise şu şekilde ;


















Kebikeç Duası şeklinde hat sanatıyla zarif bir şekilde süslenmiş. Bayıldııımmm.!

--- Carrefoursa'dan da  ''Sihirli Bir Aşk Örgüsü'' kitabını 7 tlye indirimden almış oldum. Ayrıca kitap özel baskı olduğu için ön kapağı keçeden yapılmış. Çok şık bir baskı olmuş.
Okuyup yorumlarımı, eksi ve artılarını sizlerle bir başka posttumda paylaşacağım. 
Bilgiyle, sağlıkla ve huzurla kalın. Hoşçakalıııın. :)

Yorumlar

  1. Okumayı sevdiğiniz kaleminizden belli efendim ;) Keyifle okuyun yeni kitaplarınızı...
    Ben de bir uğrayım carrefour'a...
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni görüyorum yorumunuzu kusuruma bakmayınız, bu arada çok teşekkür ederim. Bence de bir uğrayın derim. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar