Haziran Ayı Bitenler :

Herkese yağmurlu bir salı gecesinden merhaba. Bu benim bloğum da yayınlayacağım ilk yazım. :) Daha öncesinde deneyimlediğim ürün çeşitliliği sayesinde bir blog yazıyordum ve aynı zamanda kendi adıma ait tasarımlarımı paylaşıp, şiirlerimi yazdığım bir sitem bulunmaktaydı.


Velhasıl kelam... Artık kozmetiğe dair bir blog açıp fikirlerimi sizlere sunmaktayım. Bana eşlik edenlere şimdiden teşekkür ederim. Hadi, başlayalım :) 

İlk olarak bitenlerimi Gratis torbasında saklıyorum.















Gelelim çöpe gidenlere...














Arcancil göz kalemini bana Almanya'dan arkadaşım hediye etmişti. Siz şuan fotoğrafta göremiyorsunuz ancak kalemin kullanılacak kısmı içinden çıkıyor yani ürün bozuk. Numarası ve adı ; Skın brown 210. Bu markanın bir online sitesi var. Türkiye gönderimi var mı bilmiyorum ancak incelemeniz için link bırakacağım. http://www.arcancil.com/fr/
Açacağın markası ise Rossmann'larda satılan Rival de Loop. Ancak artık açma yönü zayıflaştığı için çöpe gidiyor.



Bir diğer biten ürünüm Colgate'in Professıonal Whıtenıng diş macunu. Colgate'in daha önceden Optic White diş macunu kullanıyordum. Daha sonra bunu denemek istedim ve Optic White'ın daha iyi beyazlattığı kanısına vardım. Optic White ile devam edeceğim. Sizin beyazlatma konusunda sevdiğiniz bir diş macunu var mı?
















Bunlar hakkında öyle uzun uzadıya yorum yazıp sizleri sıkmayacağım. Islak mendilin kokusu fena değildi , ıslaklığı fazlaydı. Burun bandı kiri temizliyordu ancak siyah noktada başarısızdı. Bu arada Bim'ler de bulabilirsiniz. Mendiva gözlük temizleme mendili de sıradan mendillere kıyasla daha az ıslaktı i temizlemesi ortaydı, Kokusu bulaşık deterjanı gibiydi.:)
Son olarak...















İki tane krem bitirdim. Arko Nem'i bayılarak kullandım. Nemlendirmesi 10 üzerinden 10 du. Her övgüyü hak ediyor bence. Kokusu çooooook güzeldi. Kesinlikle alacağım. :)
BeeBeauty   ise diğerinin aksine oldukça cıvık yapıda ve kimyasal lavanta kokulu bir kremdi. Aslında kokusu fena değildi ancak yapısı su gibi olduğundan beni rahatsız etti. Bir daha almayacağım.
Evet dostlar benim bu sıralar bitirdiğim ürünler böyleydi. Sizler son zamanlarda ne bitirdiniz ? :)

Yorumlar

  1. Merhaba. Blogunuzu takibe başladım. Ben de bloguma bekliyorum :)
    http://guzellikdenizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Tabiki hemen geliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba yeni bir blog yazarısınız sanırım. Blogunuzun arka planı biraz karışık kalmış, yazılar tam seçilmiyor. Tabi ki sizin zevkiniz, sizin blogunuz ben fikrimi belirtmek istedim. Benimde sizin gibi daha çok kozmetik-bakım üzerine tuttuğum bir blogum var, beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet yeniden yazmaya başladım. :) Öncelikle fikirleriniz için çok teşekkür ederim zira benim için çok önemliler. Dikkate alacağım. İzleyiniz oldum bile. :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum hem ziyaretiniz hem de anlayışınız için :)

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim , sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar