Essence Glossy Lipbalm :

Herkese yeniden merhaba! :)
Bugün yakından incelediğim ürün Essence' ın glossy lipbalmları... Seri 6 renk çeşitliliği var.Ben bunlardan ilk olarak berry cupcake olanı almıştım. Berry cupcake içinde yoğun simler bulunduruyor. Oldukça ışıltılı. Doğal durmasını isteyenler için bu rengini önermiyorum. Doğala yakın nude tonlarda isteyenler için seride önerebileceğim ; Apple Pie ' de var. Onuda Essence'ın orıjınal sitesinden inceleyebilirsiniz.


Raspberry sorbet ; berry cupcake 'e göre daha az ışıltılı , içinde çok minik ışıltı barındırıyor. Dudakta doğala yakın diyebileceğimiz tonlarda duruyor. Koku hassasiyetini varsa biraz yoğun kokuyorlar , bunu dikkate almanızda fayda var.




















Ve son olarak Cherry brownie. Benim seride en beğendiğim , en güzel duran renk. Hafif sürümünde bebek pembesi , yoğun sürümde doğal bir kırmızılık veriyor. Kokusu en güzel olan. İçerisinde en ufak sim ya da ışıltılı barındırmıyor. Seride tek simsiz olan Cherry brownie. 
Siz Essence 'ın glossy lipbalm'larını denediniz mi? 

Yorumlar

  1. merhaba canım benim :) blogun hayırlı olsun :) bu lipbalmları denemedim ama almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz :) Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. :)

      Sil
  2. denedim ama bu lipglossları sevmedim ben mat yapıda lip gloss seviyorum ama senin begenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. blogunu takibe aldım canım seni de bana beklerim
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aldım hemen :) Hoşgeldiniz. Ürün aslında biraz yapış yapış yapıyor ama verdikleri isim ve renkleri tatlı geliyor gözüme. :)

      Sil
  4. Bloğunuz hayırlı olsun çok güzel paylaşımlar yapmışsinız :-)özelllikle essence lip gloslarını mutlaka deneyeceğim:-)bende yeni açtım bloğu takip ederseniz çok mutlu olacağım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni :) Bende takipçiniz oluyorum hemen :)

      Sil
  5. Cherry brownie isimli olanı alışveriş listeme ekledim. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten benim en çok sevdiğim renk. Çok güzel bir duruşu var. Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar