Bitenler

Selam.!
Herkese uzun bir aradan sonra yine, yeni ve yeniden merhaba.
Kaldığım yerden bitenlerimle devam ediyorum. Bu çok büyük bir bitenler olmamakla birlikte hepsini gayet severek bitirdiğim ürün bitenlerinden oluşuyor. Lafı çok uzatmadan Watsons poşetinde biriktirdiğim bitenlerime başlayalım.



 Orta boy Watsons poşetini hemen hemen dolduracak şekilde bitenlerim çıktı. Gelelim içine...




 Dove deodarantın original olanını bitirdim. Temiz, ferah ve pudramsı ve bir deodaranttı bu. Gün içinde uçucu özelliğine rastlamadım. Elimde fazla deodarant olmasından dolayı uzun bir süre almayacağım. Ancak severek kullandığımı söylemeden geçemeyeceğim.




 Kışın severek kullandığım Oriflame'nin Feet up serisinden anti-perspirant olan ayak kremi.
İçerisinde mentol ve çam ağacı kokusu barındıran bu krem ayakta oluşabilecek her türlü kötü kokuyu engelledi. Ancak verdiği koku beni rahatsız etti. 50 mL olmasına rağmen uzun bir süre ayaklarımı nemlendirmeye yetti hatta içinde en bir 10 mL kaldığına eminim. :) Zira artık kokusu ve yapısı değişti onun için çöp.




UsQ markasıyla tanışma hikayem tamamen bir rastlantı üzerineydi. Avmde gezerken bir stantın önünde durdum ve kolonyalarını incelemeye başladım. Bir çok farklı çeşiti bulunan bu kolonyalardan içlerinden beni en etkileyeni Green Tea yani yeşil çaylı olanı oldu. 50 mL ve dışı sert plastikten oluşuyor aynı zamanda ele dökülen türden olmadığından oldukça pratik. Serideki başka kokuları kesinlikle deneyeceğim. 



















Ve sırada bir concealer var. Rival de loop un meşhur kapatıcılarından Natural touch concealer. Benim rengim 01 ve tenimle tam kıvamında kapatıcılık sağladı. Verdiği his, cildimde parlama yapmaması ve gerektiği kadar kapatıcılık sağlaması ürünü sevmeme bir hayli yetti. Kesinlikle almaya devam edeceğim.



















2 gün önce ablamdan denemem için Sephora göz makyaj temizleyici mendilinden aldım. Gözümdeki rimel , far ve göz kalemini tek seferde kalıntı bırakmadan silmeyi başardı. Hakkında uzun uzadıya yazmayacağım. Her pakette bir mendil var ve sanıldığı kadar ıslak ıslak yapısı yok. Almaya devam edeceğim.



















Bu iki ürün hakkında boyutlarından dolayı gerçek düşüncelerim oluşmadığı için yorum yapamıyorum. Anlayabilmem için oldukça miniklerdi. Liquid facial soap mild olanından oldukça memnundum cildimi nazikçe temizledi. Sanırım tam boylarını almayacağım.



















Son olarak Rossmann'larda satılan Domol markasının bir oda kokusu. Kapağını çevirip jelatinini açtığınızda oda kokunuzun ömrü başlıyor. Limon çiçeği kokan fazla rahatsız etmeyen gün boyu odanızda kalıcı olan bir oda kokusuydu. 
Benim bitenlerim bu aylık bu kadardı. Sizler son zamanlarda neler bitirdiniz?
Benim bitenlerimden sizin kullandıklarınız var mıydı? Yorumlarınızı bekliyorum. :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar