The Body Shop Alışverişim : 

Herkese merhaba !
Öncelikle ufak bir açıklama ile postumu yazmak istiyorum. Uzun zamandır ne ürün yorumlarımı ne de yaptığım alışverişlerimin yazısını bir türlü yazamıyordum. Bunun nedeni bir web sitede tam zamanlı yazarlık yapmam ve 6 gün sonra Lisans Yerleştirme Sınavı'na girecek olmam. :) Bunun için sizlerden af diliyor ve yazımı yazmaya başlıyorum. The Body Shop online alışveriş sitesinde büyük bir yaz indirimi kampanyası başladı. Maalesef bir kaç ürün için geç kalmıştım zira biten pek çok ürün vardı. Şansıma ise bir kaç tane tatlı şeyler düştü. :)



















Gelen kutu bu şekildeydi. Kutu içeriği ise gayet zarif ve korunaklı bir biçimde gönderilmiş.




















Ablamla dayanamayıp 4 tane banyo lifi ve 2 tane fırça aldık. :) Sizce de çok tatlı değiller mi?




















Fırçaların birisi kaş ve kirpik fırçası diğeri ise dudak/concealer fırçası. Fiyatlarına göre oldukça kaliteliler ve dudak fırçası oldukça yumuşak. Kutunun içinden ise 2 tane tester çıktı.



















Ürünlerin henüz araştırmasını yapmadığım için kullanmadım , araştırdıktan sonra deneyeceğim.
Ürünlerin fiyatları ; 

Banyo lifleri (tanesi) : 2.90 tl
Kaş ve kirpik fırçası : 2.90 tl
Dudak/concealer fırçası : 4.90 tl
Kargosu ise belli bir süreye kadar ücretsiz. Yararlanmak isteyenler için ; tık tık

Yorumlar

  1. İadeyi ziyarete geldim :) Kaş ve kirpik fırçası baya uygunmus not aldım <3

    YanıtlaSil
  2. Benim de alışveriş yapasım geldi... Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bayanlar böyleyiz değil mi :) Sizde , sevgiyle kalın.

      Sil
  3. Merhabaa! ^-^ İadei ziyarete geldim, bloğunuzu çok sevdim, takibe aldım ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar