4 Favori Dudak Kalemim : 

Herkese haftasonundan merhaba!
Her günüm birbirinden yoğun geçse de kendime iyi bakmayı ve iyi hissettirmeyi asla ihmal etmiyorum. Çünkü biliyoruz ki biz kadınlar kendimize güzel baktıkça güzeliz, diyor ve hemen favori dudak kalemlerimi anlatmakla işe koyuluyorum. 



















Favori dudak kalemlerimin markaları Cecile, Essence, Arcancil ve Flormar oldu. 



















08 numaralı olan Cecile 'nin  vişne çürüğü ve mercan rengi arasında olan bir dudak kalemi. Bu kalemin yapısı oldukça yumuşak ve pigmentasyonu da oldukça güzel. Fiyatı şuanda aklımda değil.

12 numaralı olan Essence'nin Wısh Me A Rose isimli dudak kalemi. Uygun fiyatıyla, sürümüyle, ruja yakın duruşuyla gönülleri fethediyor adeta.! Essence' den daha fazla dudak kalemi alıp muhakkak deneyeceğim çünkü bu fiyata bu kadar güzel bir dudak kalemi bulmak çok zor. Fiyatı ise ; 3.75 TL

228 numaralı olan Flormar'ın Waterproof dudak kalemi. Waterproof olduğunu düşünmüyorum ama pigmentasyonuna bayılıyorum açıkcası. Yumuşacık bir yapısı var. Fiyatını hatırlamıyorum. 

223 numaralı olan Arcancil markasının Terracotta isimli kalemi. Yukarıda anlattığım diğer dudak kalemlerine göre yapısı daha sert. Dudağa muhakkak bir dudak nemlendiricisiyle uygulamak gerekiyor zira dudağınızı acıtıp, rengini vermeyebilir. Onun dışında ben nemlendiriciyle birlikte uyguladığımda ki duruşunu çok seviyorum. Hediye olduğu için ise fiyatını bilmiyorum. Almanya menşeeli bir marka olduğunu biliyorum.

Peki ya sizin favori dudak kaleminiz hangisi?

Yorumlar

  1. note cosmetics mutlaka deneyin dudak kalemlerini. rujdan farksız, yumuşacık sürümleri var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi daha hiç kullanmamıştım dudak kalemlerini ,mutlaka deneyeceğim teşekkürler. :)

      Sil
  2. dudak kalemi vazgeçilmezim ;) tonlar çok güzel deneyeceğim Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar