Hediye Gelenler : 

Herkese uzun bir aradan sonra kocaman bir merhaba! :) Öncelikle yoktum, peki neden yoktum ? Beni bekleyen uzun ve yoğun bir süreçten geçiyordum. Geçtim mi? Eh, sayılır işte. Yüzümden gülümseyi, dilimden duayı ve şükrü unutmadan bu zorlu süreci atlattım sayılır. Aynını isteyenlere de diliyorum, diyor ve hediye gelenlerle ilk postumu sizlerle paylaşıyorum. Haydi bakalım.
Şunu söyleyerek başlamak istiyorum gelen hediyeler bir sponsor tarafından gönderilmemiştir.

















Bu karede olan ürünlerin detaylı fotoğraflarını paylaşmak isterdim lakin ürünlerin çoğunu bulamadım. Henüz makyaj dolabımla anlaşamadık ve karmaşa yaşıyoruz kendisiyle. :)
Üst soldan başlayacak olursak sırasıyla Urban Decay paletlerine muadil olarak gösterilen Revolution paleti, H&M smoky pink isimli paleti...
Alt sol Nyc 818 numaralı far seti, Brow Makeup kaş kiti (oldukça memnunum), H&M üçlü allık seti, Rival de loop 02-all time favourite farı, Wet'n wild The naked truth farı...
Essence all about chocolates ve all about nudes farları, Revlon farı, Solait maxi bronzer, Flormar aydınlatıcısı, Shiba Beauty aydınlatıcı/allığı, Essence tekli farları ve Rival de loop tekli farı, Avon esxtra lasting serisinden eyelinerı, Flormar smooth'n blush light coral isimli krem mat allığı...

Bunların arasından en çok hoşuma giden Revlon, Revolution farları ve Flormar krem allığı olmuştu. Kendisine çok teşekkür ediyorum. :) Ayrıntılı yazmam için aşağıya yorum bırakmanız yeterli. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar